Promenix

Hejhej! Idag var jag först på gudstjänst med Maja. Sen när jag kom hem messade jag Julia och frågade om hon ville sticka ut på en liten pw och catcha up lixxxxom. Och ja, vi gick dryga 7km och snackade oss i fas. Vi träffas verkligen aaalldeles för sällan! Mys var det och när jag kom hem var det Askungen på Disney Junior och det behövde jag verkligen kolla på, ahah hundra år sen ju. Efter den filmen kollade jag runt bland de andra tvkanalerna och då var det Lejonkungen på barnkanalen! Verkar vara någon påskgrej att visa alla filmer...? Iaf så behövde jag ju kolla på den också ;). Sen fort i duschen och nu sitter jag här. Ska se om matteboken lockar liiiite ikväll men det är väl högst otroligt kanske. Har massa att jobba igen, var ganska oprodutiv denna vecka och nu får jag igen för det. Hehe karmaaaa.
Får se om jag bloggar ikväll! Puss
Dags för en photoshoooot snart maybe??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0