Marsian partyyy

Hejhej! Ikväll kommer släkten hit för att fira alla som fyller år i mars. Blir nog ganska mys. Nu vankas storstädning. Som tur så var det inte så länge sedan jag tvättade alla speglar så det behövs nog inte göras... eller jo badrummets kanske... åhhh ångest! Nej det är ganska kul o städa när man väl har börjat.
 
 
Innan frukosten så tränade jag och mamma tillsammans. Haha once in a lifetime att vi tränar tillsammans typ. Nej men hon gillar mest o springa och jag hatar att bara springa och tränar hellre styrka. Men idag fick jag viljan igenom och styrka det blev! :D Känns bra. Nej nu ser jag alla damtussar på mitt skrivbord som jag damade för en vecka sedan och insåg nu att jag antagligen måste dama om allt igen!! Åhh varför finns det dam?? 

Kommentarer
Postat av: Isabell Lundqvist

vilken mysig blogg du har (:

2013-03-23 @ 13:23:54
URL: http://isabellviolalundqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0