Lite av det jag fick igår

Har nu kommit hem från träningen och sitter nu och laddar upp bilder till er på lite av det jag fick igår. Orkar inte fota allt nu så jag tar lite i taget ;). Resten av dagen ska jag spendera i mitt rum, tvättstugan och min toa. Det ska dammas och tvättas och allt sånt. Schemat ser ofta ut så på söndagar... Inget plugg har jag vilket är helt amajjzingg (med Sarah Dawn Finer's röst igår, haha). Ska också se till att blogga ordentligt idag, låter väl bra? :D Hejdåå.
En bukett med 15 fina rosor (jag var  för lat för att flytta på hantlarna...)
Dessa filmer av lillebror. Haha han känner mig för väl ;D
<3333333333333333333333
Haha min granne var ju med i Louise Hoffstens nummer. Mamma frågade om hon inte kunde be Anton om en autograf och så fick jag det här i överaskning! Hihi rätt coolt. 
Och så slutligen min nya säng som kom hem igår! Åhhh så fin den är och rummet blev inte alls super litet utan jag så mycket golvyta som jag behöver och aaaaallt är väldigt bra just nu. Jag vill inte visa mer av mitt rum nu förns allla hyllor är på plats och sådär så mer får ni inte se av rummet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0