Hola

I fredags så firade jag Elina och sen svarade vi på frågestunden, som kommer ut i delar. Sen gick jag hem och åt middag med min mamma, sedan spelade jag Sims på kvällen. Skön fredag.
 
På lördagen så gymmade jag med Elina och sen drog vi till forum och åt lunch och shoppade lite. Sedan hade jag och Elina High School Musical maraton. Sjukt najs, där slaggade jag också.
 
Idag så var jag först på gudstjänst med Hanna, därefter så åkte jag hem och tog en snabb lunch. Efter lunchen mötte jag upp Therese och vi tog en powerwalk, mysigt. Efter powerwalken gjorde jag några träningsövningar med min syster. Vid 3 hämtade Elina upp mig och vi åkte till forum och då klippte Elina sig.
 
Nu sitter jag och pluggar NO.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0