Elina

Jag tycker synd om alla som klagar på sina kroppar när jag är där. Som när nån säger "åhh mina ben är såå tjocka"(fast de inte alls är det) för att de vill att jag ska säga "nejnej gumman du är värsta VS modellen ju.."osv. Fast det gör jag inte. Jag säger inget alls vanligen utan gör något underligt läte bara, oftast "mm" eller "ahaa"-typ som jaha du tycker så du. Haha. Så klaga inte när jag är där för av mig får ni ingen bekräftelse inte! Jag orkar inte haha. 

Jag har inte klippt topparna på ett halv år. Och de är påriktigt kluvna. På vissa hårstrån så kan jag tom se att hårstråt kluvar sig(kan man säga så?) längst ner. Men jag ska klippa mig idag så soooo looong slitna hååår. 
 
När någon gör något idiotiskt har jag svårt att vara tyst. Kan vara både bra och dåligt. 
 

Jag går på konfirmation men det sista jag är är troende och tycker att de mesta vi lär oss och läser om där är strunt. Ta det på rätt sätt alla troende. ♥
 
Jag har bestämt mig för att jag ska ha en dotter och en son när jag blir stor(haha). Tjejen ska heta Anja och killen ska heta Kim. Det bestämde jag mig för redan när jag var 6-8 år. 
 

Jag har väldigt svårt för att låta entusiastisk när folk berättar något kul. Även fast jag tycker att det är något roligt någon berättar om så kan jag inte visa att jag tycker det. Säger mest bara "jaahhaaa vad kuuuul..." och försöker le. Jätte konstigt för jag försöker verkligen. 
 
Jag har fått för mig att jag ska få snygga triceps och tränar de VÄLDIGT mycket. GÄDDHÄNGET SKA BORT!!!! heheh nej men jag gillar när triceps är snygga. :P
 

Mina ben börjar bli väldigt muskelösa och jag vet inte om jag gillar det eller inte. Har iaf slutat göra massa övningar för de utan tränar vader och rumpa om jag ska tränar den nedre delen av kroppen. Fast på fysen med laget går det inte att komma undan. Inte för att jag tycker det är fult på de som har de men jag har så jädra korta ben och om de är så breda som de blir när musklerna kommer fram så ser de ÄNNU kortare ut! Ushush. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0