Ledig helg

Hejhej! Har inte bloggat i helgen för att jag kände att jag behövde lite ledigt! Men ja, i'm back on track folks. 
Idag ska jag plugga lite, åka till mammas jobb för att träna på deras gym (känner att det behövs nu efter en onyttig helg;) ) Tänkte berätta lite mer om min helg i detalj i ett annat inlägg som kommer komma upp under dagen. Efter träningen ska jag på spelarmöte med laget. Vet inte riktigt vad vi ska snacka om men det blir väl nåt intressant hoppas jag! :) Nu måste jag sticka så jag hinner gymma innan det är dags för lunch.
 
Alexandra är fortfarande sjuk, sämst. Vi har alltså inte hunnit fota till nya headern denna helg, suck. Ska försöka göra det nästa helg! Promise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0