KKKaaalllttt

Idag efter skolan så åkte jag och mötte upp Malin och vi åkte till Orminge Centrum och behövde gå ända där ifrån till Korset, tar inte för givet att alla vet hur långt det är, men det är ungefär 400 m eller jag är inte så bra att uppskatta sträckor, men nått sånt var det. Vi behövde också göra egna vägar, så det var rätt så kallt. Kände inte mina fötter efter det och hela mitt ansikte var typ förfruset. Sen träffade vi Ebba, efter ett tags letande. Vi tog sen bussen hem till Elly. Där snackade vi alla och satt i Ellys säng, jätte mysigt! Har verkligen saknat alla tre!
 
Ebba, jag och Malin på åland i början av 2012
 
Sen en jätte gammal bild på mig och Elly, vågar nästan inte lägga ut den här sås om jag ser ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0