Helgen

Lördag:

Jag gick upp vid halv 10 för att gå till skolan. I skolan var det öppet hus och jag och några andra från klassen skulle vara guide. Vi skulle guida runt några 6:or runt om i skolan, haha de visste typ redan allt så det kändes enormt onödigt. Efter öppet huset så gick jag hem och fixade lite och sedan bar det av mot grannen då jag skulle fika lite med de för att jag ska troligen vara barnvakt åt deras barn nästa lördag. De har en 1åring(?) och en 5åring och med 5åringen är det ju lugnt, men med lillan så blir jag lite mer nervös då hon inte kan prata och liksom berätta vad hon vill. Jag var lite med barna för att lära känna de lite bättre och minstingen verkade acceptera mig på en gång! Känns skönt men ska ändå dit på torsdag för att vara med och natta henne för att se hur det går tll och lite sånt. Nog om barnvakt!
 
 
Söndag:

Först var jag på en asjobbig träning. Haha fyyy den var hemsk! Efter träningen så har jag en lite backout... minns på riktigt inte vad jag gjorde... Har ett svagt minne av att jag kollade skidor men goooood jag minns inte!! :OO Skit måste fråga mamma, hejdå!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0