Förlåt

Förlåt för att jag inte har bloggat, men idag och igår har jag varit med Elina och då ville jag bara vara med henne och inte blogga, jag har ju inte träffat henne på mer än två veckor liksom.
Sen nu har jag inte orkat blogga för det blev kaos hemma så jag har inte varit på humör.
Men snart ska jag på utvecklingssamtal, är det bara jag som hatar utvecklingssamtal? Utvecklingssamtal är stela, tråkiga och jobbiga. Det är liksom frågorna som lärarna ställer, -Vad är dina styrkor, vad är du bra på tycker du?
Jag vet väl inte vad jag är bra på, det är ju dom som ska berätta för mig vad jag är bra på! Sen så kan jag inte riktigt säga vad jag har för styrkor för jag tänker aldrig på det.
Allt är bara jobbigt nu så jag ska sätta mig och fundera ut mina styrkor. Önska mig lycka till!!!
Gammal bild... Har inte hunnit ladda över bilder från min mobil än.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0