Bestämt mig

Hejhej Elina här! Jag bestämde mig nyss för att satsa på bloggen. Eller jag ska prata med Alexandra men jag tänker det nu. Vad som borde förbättras med denna blogg är väl hur vi bloggar. Detta är det vi måste ändra på, eller detta är det jag kommer på just nu. Har ni några fler önskemål får ni gärna säga det så att bloggen kan bli så bra som möjligt!
  • Sluta vara så negativa (främst Elina) Bloggen ska ju självklart inte vara känslokall som t.ex. Kenzas blogg men den behöver inte vara som Tyras heller, eller hur?
  • Sluta med alla "9gag" bilder (främst Alexandra) Vi måste bli bättre på att ta bilder.
  • Ordentligt bloggande. Alltså att antingen bloggar vi ofta men då lägger vi inte ner lika mycket tid på varje inlägg. Eller så bloggar vi mindre men med mer arbetade inlägg, med mer bilder och längre texter.
  • Ha en idé med varje inlägg. Alltså att vi bestämmer oss innan att detta inlägg ska handla om en speciell sak. Kan vara en åsikt eller liknande. Då blir inte inläggen lika flummiga liksom och förhoppningsvis roligare att läsa.
  • Sluta klaga på er. Även fast vi inte får någon response på det vi skriver så har vi ju märkt att det inte blir bättre av att klaga på er. Jag antar att om vi bloggar bättre så får vi response, eller? 
Så, detta är det jag kommer på just nu. Har ni något mer? 

Kommentarer
Postat av: Anonymisen

Grymma mål! Hoppas att ni fixar det, det är mycket jobb.

Svar: Det hoppas vi också!
Elina&Alexandra

2013-01-03 @ 21:09:08
Postat av: Anonym

Inte mobilblogga hela tiden. Blogga från datan!

2013-01-04 @ 13:18:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0