Stressig dag

Detta inlägg är skrivet igår så det är tidinställt. Jag vet att min onsdag kommer bli stressig så jag kan ju berätta redan nu vad som har hänt/kommer hända. Vet inte riktigt hur jag ska formulera mig-presens, futurum, imperfekt...? Jag kör på lite blandat så får vi se om ni fattar.
 
Dagen började iaf med uppvakning av min lillebror som fyller hela 9år! Efter sång och allt sånt var det full fart till skolan som börjar kl8. Efter skolan som slutar med fotboll så skyndade jag mig som faaaan för att hinna hem och sedan vidare till min granne där jag ska vara barnvakt i en timma. Efter det så åkte jag på träning och sedan hem och plugga och äta nån form av fika för Ricky. Puss hej och förlåt för konstigt inlägg.
Väääääärdens stelaste bild på mig och världens bästa lillkille <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0