Schoola

Hejhej! Jag gick upp lite extra tidigt idag för att jag skulle hinna blogga lite ordentligt! Bra va? Idag börjar dagen med syslöd vilket är hemskt, men resten av dagen är ganska chill så det är chill ^^.
Efter skolan ska jag och Alexandra (väl förberedda med massa cv'n i väskan) gå runt i Sickla och leta sommarjobb. Vi har ju fortfarande inget... Men idag ska vi satsar hååårt och ska få ett nu! Jag har dock ganska bråttom hem eftersom jag måste packa inför helgen(jag ska till Borlänge på tunering och ska möta massa Dala-lag) och rensa mitt rum, allt ska ju bort och jag har grejer överallt! Ushush lite läxor ska jag väl hinna med också men jag tror jag ska göra de idag i skolan.Ushush igeeeen.
Ha en bra torsdag!
En outfit från förra veckan men som av någon anledning inte kom upp förra veckan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0