Rekordfart!

Hejhej! Jag har jobbat i rekordfart hela kvällen så nu har jag bara en liten läxa kvar! Rummet ekar tomt för att allt är borta från byrån/hyllorna och själva byrån är borta och väskan för helgen är packad, känner mig duktig. Nu ska jag göra den där läxan och sedan försöka komma i säng så tidigt som möjligt, måste ju vara så utvilad som möjligt nu i helgen! Känner mig plötsligt lite känslosam av nån anledning... haha höll på att börja gråta helt plötsligt! Jobbig vecka kanske? Nej så får det inte vara för jag räknar med en ännu jobbigare vecka nästa vecka med 3prov, några läxor och inlämningar hit och dit. Jo nu när jag tänker efter, det var nog därför jag började gråta haha
Det var denna bild jag använde i mitt CD. Var det en bra bild tror ni? Ser jag sofistikerad ut? :P 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0