Glömt o berätta

Har helt glömt bort att i fredags så hade vi sovmorgon och då tog jag och Hanna tillfället i akt och sket i frukosten och tog bussen(nästan en timma innan skolan skulle börja) till Gateau för att käka frukost. Man mådde så jäkla illa på bussen men väl framme var det klart värt mödan. Haha. Vi åt inte heller en macka utan det blev bullar till frukost. Haha jag tog en vanlig kanelbulle och Hanna minns jag innte riktigt  vad hon tog... Gott var det iallafall! Åh jag vill ha mer sovmornar för det var riktigt mysigt! 
Juste, vi drack varmchoklad också. Inte kaffe om ni trodde det med tanke på koppen. Ush för kaffesmaken och andedräckten efteråt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0