Franska prov

Nu ligger jag på min tillfälliga madrass på golvet och pluggar franska, har ju inget skrivbord så de senaste dagarna har jag använt min pappas kontor och mitt golv... Haha sisi.
Imorgon efter skolan måste jag skynda mig så faaaan för jag ska till min frissa som ligger på söder. Jag ska  nämligen slinga håret igen. Inte klippa det dock... kostar för mycket på den där salongen så det gör jag på headspot i forum eller nåt, där det är så billigt. Så ja, ska bli kul! Eller nej när jag tänker efter så kommer det bli dödstråkigt eftersom det kommer ta så himla lång tid med allt mitt hår och för att jag kommer behöva plugga hemkunskap i frisörstolen också... najs najs. Efter det måste jag skynda mig hem JÄTTE fort för att jag ska typ vara barnvakt, eller det är mest för att hålla uppe kontakten med barna, de är ju så små så de glömmer väl mig snart i guess? Nej vad ledsen jag blev nu. Nu måste jag iaf plugga vidare. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0