Disco

Hejhej! Jag hade skrivit värsta inlägget och allt men det togs bort eftersom jag tryckte på en knapp som man bara använder på PC och faaaaaaan den kunde man ju inte använda på mac för då försvinner allt. Fucckkkkk. Jag är iaf hemma nu och ska börja ladda upp lite bilder och filmer från telefonen till datorn. Att det alltid blir jag som ska redigera filmer??

Som Alexandra redan har skrivit så ska Ricky ha party ikväll och jag och hon ska vara värdar. Vi har bestämt klädsel och allt sånt men det ska ni får se sen! Hihi. Nej nu ska jag fortsätta och sedan ska jag städa rummet, sedan duscha och tillsist, fixa makeupen och allt sånt. Puss
Visst har jag blivit duktig på att fota?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0