Another wave in the ocean

Till och börja med vill jag säga tack till för den ej existerande responsen på designen! Var det ett tecken på att den är ful eller hur ska vi ta det?
 

Dagen började med träning och sedan snabbt hem, duscha, fixa och sedan vidare till Fisksätra där de hade en lite senare Gudstjänst än Nacka Kyrka.Vi (jag o Alexandra)fick sedan skjuts hem och nu sitter jag och pluggar, eller tog precis en lite paus... Fyfan asså skolan tar kål på mig. 
Imorgon är det måndag eller ska jag säga hatdag? Aja måndagens eftermiddag kommer väl antagligen också spenderas med massa plugg, min bästa vän♥
Nej nu ska jag sluta klaga och sätta fart istället, vill ju få bättre betyg dennna termin så det är bara att börja... 
Vid åtta ikväll kommer en videoblogg upp, så klicka er in här klockan 20.00 så kommer ni få se på videoblogg! Seeuuu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0