Torsdag

Heeeej alla fina! Idag är det torsdag och det betyder att jag har träslöjd första lektionen och det haaaaaatar jag. Menmen aja anyway.. efter skolan ska Hanna hem till mig. Vi ska plugga lite inför matteprovet som är imorgon, himla onajs det med. Haha verkar det som om jag är trött på skolan?? Antar att jag inte får nå response på det heller... himla lata ni är som inte kan slänga in en kommentar då och då... 
Jag hade så sjuuukt svårt att gå upp imorse att det var helt sjuuukt, hah. Så nivet så ställer jag alltid klockan på en halvtimma innan jag egentligen behöver gå upp för att det tar så sjuukt lång tid för att vakna!  Nu måste jag rusa igen cyaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0