The bitchezzzzzz

 
(det nya namnet på försvararna i vårt lag, vi ska typ bli lite mer aggressiva eller nåt) 

Nu är jag hemma igen. Efter skolan så stack jag hem till Hanna där det från början var tänkt att vi skulle plugga no... låt oss säga att det inte blev så... nej men vi hade helt enkelt för mycket att prata om och plötsligt behövde vi byta om till träning för att sedan åka iväg! Hanna har ju varit i Thailand i två veckor och det fanns sjukt mycket att berätta för henne kan jag säga, kommer på nya saker hela tiden som jag måste berätta haha.
Skolan idag var seg, sjukt seg. Var på halvdåligt humör hela skoltiden faktiskt, eller inombords tror inte att jag visade det. Gud vad mycket onödig text det blev här nu? Aja läser ni så läser ni.
Imorgon blir det nog lite mera uppdatering från min sida, kanske någon bekännelsegrej också som Alexandra gjorde, för det gillar ni eller? 

Måste duscha och läsa lite mer i svenskaboken, puss
Två bilder från åkers.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0