Nu så!

Hur många har du varit riktigt kär i? Typ en
Vad tycker du om kärlek? Underbart härligt men också helt sjukt konstigt
När kramade nu någon senast? Idag
Saknar du någon speciell person? Japp
Har du svårt att bli kär? Aa
Är du singel? Jarå
När fick du senast en komplimang? Idag

HAR DU NÅGONSIN:
Vart medvetslös? Ja 3 gånger typ
Hånglat med ngn riktigt ful? Nej 
Hånglat med fler än 50 personer? Nejjj
Hånglat med fler än 2 personer på en kväll? Aa
Gjort ngt riktigt dumt? Haha ja
Åkt ambulans? Nepp
Åkt polisbil? Aa
Gjort ngt olagligt? Mhm
Fått din mamma att gråta? Ja... :'(
Slagit ner ngn? Ja hehe
Skämts för dina föräldrar? Som fan!
Sagt jag älskar dig och menat de? Ja!
Tar du droger? Syre är min drog
Dricker du? Ja, vem gör inte liksom, man dör ju annars!
Vilka kläder sover du i? Just nu shorts och linne
Vad hatar du verkligen? Småkryp och oärliga och falska personer
Varit kär? Ja
Är du ensam nu? Nej
Vill du gifta dig? Ja
Vill du ha barn? Aaa

SENASTE PERSONEN SOM:
Sov i din säng? Kommer inte ihåg...
Såg dig gråta? Elina tror jag
Fick dig gråta? Elina haha
Du delade en dricka med? Ingen aning
Du gick på bio med? Min faster typ
Skällde på dig? Mamma 
Sa något till dig och vad var det? Mamma- Nu ska vi titta på film!

DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU:
Gråtit? Jaa
Kramat ngn? Yes
Pussat ngn? Nej
Köpt ngt? Nepp
Sjungit? Hahha ja, sjunger hela tiden
Saknat ngn? Jaa

JAG HAR: 
En digitalkamera? Ja en extremt dålig en
En systemkamera? Nej :(
Telefon på rummet? Aa, en sjukt cool röd
En egen dator? Ja
Könssjukdomar? Nej haha
 
Bild från The Studio

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0