Matboden

Idag fick vi praoplats jag och Alexandra! Haha ja vi ska göra det tillsammans också, vi gör allt tillsammans känns det som. Mihi älskar dig finis ♥
Imorse när jag packa väskan så kände jag att jag inte orkade vara sådär fin eller vad man ska säga.(jag hade ju fotbollskläder på morgonen så då får man ta med sig sina kläder) Så min outfit är så tråkig att jag inte vill visa upp den ens, ännu en sån där fuldag nivet ;) Förresten så fick jag ingen response på min fråga förut! Ni vet den där med hårfärger... tack så mycket! Känner mig älskad.

Anyway... nu ska jag på träning och här kommer några fulbilder. En från i sommras som är ohyggligt ful men jag är brun på den så därför gör den mig glad ;) Den andra är från alledeles nyss... nytt skal snart kanske?
Också en från instagram :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0