Lista

 10 saker som jag gillar
-Sommarlov, jullov, höstlov egentlige alla lov i ren allmänhet
-Vara utomlands där de är sol och veta att det regnar i Sverige
-Ha Grey´s anatomy maraton med Elina
-Lyssna på riktigt bra musik när man är trött
-Krypa ner i en nybäddad säng
-Äta massa mellis efter skolan
-Att inte något plugg alls
-Vinna över min syster på Quizkampen
-När man sitter på en resturang och ens mat kommer
-Underbara människor

9 saker jag inte gillar
-Tomater
-Blöta hårstrån
-Stress 
-När man precis målat naglarna och så råkar man peta på något och allt förstörs!
-Måndagar
-Småkryp som flyger, surrar, stick, bränns eller bara ser äckliga ut
-Känslan när man råkar svälja ett tuggummi eller halstablett
-En seg dator
-Plugga
8 saker jag vill ha
-Walk in Closet
-Massa pengar
-En tatuering
-En moppe
-Snygga kläder, skor och väskor
-Sjukt bra betyg
-Mindre plugg
-En liten söt tiger
7 saker jag vill göra innan jag dör
-Resa jorden runt
-Gifta mig
-Skaffa barn
-Låta mitt hår växa ut så att det nuddar rumpan
-Gå på min favorit artists konsert
-Bo i en takvåning
-Gå på en Victoria Secret visning
6 saker jag är rädd för
-Småkryp som flyger, surrar, stick, bränns eller bara ser äckliga ut
-Djupt, mörkt vatten
-Fiskar
-Prov
-Gå ensam hem när det är mörkt
-Min katt
5 favoriträtter
-Lasagne
-Pizza
-Pasta med bacon, kyckling, parmaskinka sås
-kött med hasselbackapotatis och bea
-Potatismos med köttgryta
4 favorit drycker
-Cola
-Sprite
-Mjölk
-Fanta
 
3 favorit låtar
-Not Afraid
-Little talks
-Här kommer natten
2 saker jag vill kunna
-Pausa, spola tillbaka, spola framåt och playa tiden
-Göra mig osynlig
 
1 favorit blogg
-Angelica Blick www.angelicablick.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0