Hata måndag hata

Heeeej måndag jaaag haaaatar diiig :) 
Sisi nu ska jag iväg och ha fotboll såhär på morrn, seeegt som fan. Efter skolan ska jag på fotboll igen och eftersom vi spela skit igår tror jag att vi typ kommer få värsta jobbiga träningen... Buhuuu. Livet är hårt guyys och nu måste jag packa väskan, puss.
Gammal outfit... haha minns att jag typ var jätte nöjd med den! Alltså inte så att jag tycker den är ful nu men ah... det är en röd tisha och ett par svarta levi's liksom.. och jag var supeeer nöjd. Antar att jag hade mina röda cons till det också. mihi. Ganska tvåfärgigt haha mitt hår var ju svart, byxorna svarta och resten rött. Ibland saknar jag mitt svarta hår. Faktiskt. Nämen gud nu blev jag plötsligt lite sugen på att färga håret! Förslag??
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0