En lista

Hur många har du varit riktigt kär i? Vet inte egentligen... 1 kanske. Åh jag vet inte om det var på riktigt eller inte.
Vad tycker du om kärlek? Krångligt
När kramade nu någon senast? I dag
Saknar du någon speciell person? Ja
Har du svårt att bli kär? Som fan
Är du singel? japp
När fick du senast en komplimang? Idag

HAR DU NÅGONSIN:
Vart medvetslös? Tror inte det
Hånglat med ngn riktigt ful? nepp
Hånglat med fler än 50 personer? Nejj
Hånglat med fler än 2 personer på en kväll? nepp
Gjort ngt riktigt dumt? det har jag säkert..
Åkt ambulans? No
Åkt polisbil? Jaa.
Gjort ngt olagligt? gått mot rödgubbe
Fått din mamma att gråta? Ja :(
Slagit ner ngn? Jag slåss inte haha
Skämts för dina föräldrar? Vem har inte?
Sagt jag älskar dig och menat de? JAA
Tar du droger? Smoke weed everyday. Nä men nej.
Dricker du? Nope
Vilka kläder sover du i? Beror på om jag fryser eller inte
Vad hatar du verkligen? Spindlar och respektlösa, egoistiska människor
Varit kär? Typ
Är du ensam nu? nepp
Vill du gifta dig? Vet inte
Vill du ha barn? jaa

SENASTE PERSONEN SOM:
Sov i din säng? En hund
Såg dig gråta? Pappa och mamma tror
Fick dig gråta? Typ
Du delade en dricka med? jag vet inte
Du gick på bio med? Julia tror jag
Skällde på dig? Pappa eller pappa
Sa något till dig och vad var det? Mormor snackar just nu så. Men hon berömmer mig om bloggen :))

DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU:
Gråtit? Japp, grey's igår vet ni
Kramat ngn? Jaråå
Pussat ngn? Pussade brorsan på kinden nyss haha
Köpt ngt? Lördagsgodis!!
Sjungit? Ja
Saknat ngn? Ja.

JAG HAR:
En digitalkamera? Ja den är as cool men tar dåliga bilder
En systemkamera? Yes
Telefon på rummet? Min mobil
En egen dator? Jaa
Könssjukdomar? Nej

Bild på mig och Simon igår


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0