Elina Norrman

- Jag är rädd för att gå ner för trappor. Speciellt stentrappor, det känns som att om jag ramlar så kommer jag bryta nacken eller nåt.
- Jag har himla mycket problem med att inte le. 
- Jag älskar att prata med mig själv, typisk Östgren-grej(mammas sida av släkten) 
- Jag kan inte plugga innan middagen, eller det blir inget effektivt plugg iaf. 
- Jag är inte så värst öppen som person. Eller jag är helt öppen mot en person och det är Alexandra.  
- Detta blir lite motsägelsefullt för det jag skrev här ovan men när jag tycker att någon säger något helt idiotiskt eller fullständigt respektlöst så visar jag det genom ansiktsuttryck även fast jag försöker att inte visa det. Så om jag tycker att någon är en idiot så vet oftast den personen om det haha. 
-One tree hill och Grey's anatomy är för jävla bra. 
- Kiwi är sååååååå gott! 
- Cancer är den värsta sjukdomen på denna jord. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0