10 bekännelser

  1. När jag skrattar håller jag alltid en hand framför munnen så att ingen ska se min tandställning
  2. När jag sover så vill jag sova i snygga pyjamaser (inte vet jag varför)
  3. Jag älskar sprutgrädde!
  4. Jag gillar att skriva långa sms till Elina
  5. Min favoritlåt är Not Afraid med Eminem, har lyssnat på den sen den kom ut
  6. Jag skickar massa fula bilder på mig själv till Therese på Snapchat & jag tycker själv att det är jättekul!
  7. När jag ska sova brukar jag alltid kolla så att min klocka är på och är ställd på rätt tid 3 gånger innan jag kan somna, annars får jag panik
  8. Jag är alltid jättekall om mina händer och fötter, för jag har tydligen dålig blodcirkulation?!
  9. Jag älskar att ta egopics, typ det bästa jag vet...?
  10. Jag brukar googla på mitt eget namn & kolla på alla bilder som dyker upp
Old pic!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0