Visste du att...

- Jag har alltid ett kladdpapper brevid datorn på mitt skrivbord. Får såna kladdryck ibland och då bara MÅSTE jag ha något att kladda på.
- Jag fattar inte grejen med att folk säger att man har bra musiksmak. Vi säger att jag och en kompis gillar Techno men en annan kompis gillar House. Då har ju i såfall den sistnämnda dålig musiksmak, enligt mig och min technokompis. Eller så har jag missuppfattat hela grejen. Själva ordet kanske betyder något annat? Tycker iallafall det låter konstigt. Samma med klädsmak.
- Jag måste alltid sätta i balsam i håret två gånger. Får typ tvångstankar om att håret kommer förstöras annars.
- Jag är världens långsammaste människa när det gäller att gå i trappor. Eller uppåt går det bra men neråt! Det går så långsamt! Är så rädd att jag ska ramla, bryta nacken och om jag har tur och inte dör, hamna i rullstol resten av livet.
- Ibland får jag riktiga städryck! Kan tycka det är kul! Nu var det ioch för sig länge sen sist men när det händer, SANERAR JAG.
- Jag är expert på att spilla. Speciellt när Alexandra är med. Men jag tror nog att anledningen till att jag spiller lite extra vid Alexandras närvaro är för att jag typ tänker så mycket på att jag INTE ska spilla då. För jag vill inte vara någon kladdmaja, men ändå... är jag det.
- Hanna S var typ min idol när vi gick på borgvalla tillsammans(6-års till 3:an). Seriöst, hon var bäst på allt. Jag ärligt drömde om att jag var hon.
- Vid samma ålder var även Alexandra någon jag ville vara som. När det gällde kläder osv. Det roliga är Alexandra ville vara som mig då, haha. När det gällde kläder alltså. Lite knas.

Kommentarer
Postat av: DomiW

Hej, snygg blogg ni har! :D



Kika mer än gärna in på min & släng in en kommentar efter dig/er om du har lust! :D

2012-03-15 @ 18:34:31
URL: http://domsan.blogg.se/
Postat av: Sofia

Äntligen fredag imorgon! Några roliga planer? :)

2012-03-15 @ 18:45:51
URL: http://byfia.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0