Sorryyyy

Men har haft fullt upp idag!
När jag vaknade åt jag lite snabb frukost och sen började jag stöda mitt rum för det var ju rätt jättekaos... Sedan klädde jag på mig och vid 11 åkte jag iväg till träningen. När jag kom hem vid halv 2 så var det full fart i duschen och sedan full fart ur duschen för att fixa mig. Jag hade inte dammsugit rummet på drygt en vecka och då sprang jag upp och hämtade den och efter det dammade jag mitt rum för det var hemskt mycket damm överallt... Sedan hann jag fixa lite till (jag hann även blir skit lack för min mens kom idag och den var 9dagar tidig!! Ush jag hade ju 9dagar kvar i frihet ju!!) sen ringde Maja och sa att hon var på min busshållplats så då drog jag på mig skorna och sprang ner och mötte henne eftersom hon inte kunde vägen till mig. 20 minuter senare ringer Tilde och säger att hon är vid busshållplatsen så då sticker vi och möter henne. När vi tillslut kommer hem börjar vi filma! Vi måste göra en film där vi lagar mat på franska så vi gjorde vanilj pannkakor (som var riktigt gott faktiskt!) Efter vi var färdiga med matlagningen så satt vi på mitt rum och snackade till klockan var 6 då deras buss skulle komma om 13 minuter ! När de gick var det full fart med annat plugg och nu ligger jag i sängen och måste sova! Puss


Kommentarer
Postat av: Anonym

kan du inte ladda upp videon?

Svar: Hmmm njaaa alltså jag måste höra med Maja och Tilde först!
Elina&Alexandra

2012-12-03 @ 16:38:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0