Förlåååt

Jag har inte bloggat på ett dygn (??). Sorrrysorry men behövde en liten paus sådär! 
Back on track. 
Jag tänkte precis kolla lite Vampire Diaries(åh herregud va det är bra!!!!) och mysa lite med johnny depp. Nej driveeer men fan vilket drömscenario :P
Dagen har varit ganska bra. Har fått väldigt många betyg denna vecka och jag är rätt nöjd faktiskt! Speciellt mitt so prov som jag fick B på, jag är ofta bra på inlämningsuppgifter men på prov så brukar jag ofta stressa upp mig och allt blir bara fel... MEN INTE DENNA GÅNG INTE!!

Imorgon kommer släkten hit på middag då mamma fyllde år för någon vecka sedan. Myys brukar det vara och jag hoppas att det blir det denna gång också. På söndag efter min träning ska jag och Alexandra till Farsta för vi ska köpa lite julklappar. Det är lite speciella julklappar vi ska köpa så därför måste vi åka enda ut till Farsta. Jag kan dock inte säga va det är för nåt vi är ute efter då jag inte vet om mamma läser denna blogg eller inte... :S
Nu ska titta lite vd puss hej
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0