Svar på frågestunden!

Svar på frågestunden!

snyggaste killarna i a1, a2, a3, c1, c2?
snyggaste tjejen i a1, a2, a3, c1, c2?
bästa bloggen av alla sjuor?
vilken klass skulle ni helst byta till?
hur länge har ni känt varandra?
kissie eller dessie?

Svar av A: a1: finns ingen snygg kille typ. a2: William Klemming, Adrian Hultmark. a3: Anton Themptander, Alex Christensson. c1: Victor Öfvergård, Tom Wåreus. c2: William Lagerqvist, Zakaria Sabbagh.
Ingen ordning!
Svar av E: a1: no one. a2: Adrian Hultmark, William Klemming. a3: typ ingen kanske anton... c1: Victor Öfvergård, Tom Wåreus. c2: William Lagerqvist, Zakaria Sabbagh.
Ingen ordning!!!

Svar av A: a1: Kajsa Henningsson, Vilma Grönkvist. a2: Nicole Lumare. a3: Therese Forssten. c1: Hedda Ottenstedt, Tilde Runnquist. c2: Elina Norrman, Lisa Fogelberg.
Ingen ordning!
Svar av E: a1: Kajsa Henningsson. a2: Nicole Lumare. a3: Alexandra Vetterlein. c1: Hedda Ottenstedt. c2: Kan inte svara på det. Känner alla för väl.
Ingen ordning!

Svar av A: www.norrleins.blogg.se hahah ne men typ www.mesthedda.blogg.se  www.majhimmlen.blogg.se
Svar av E: mesthedda och typ majhimmlen.
Svar av A: Om jag måste välja så skulle jag nog vilja byta till a2, dom verkar ha en väldigt skön klass.
Svar av E: vet inte, men skulle gärna gå i samma klass som Alexandra så a3 dårå om hon nu inte byter för då blir det ju a2 men det ska hon inte så a2.
Svar av båda: Oj... Typ Sen typ dagis men vi började inte umgås förrän 6:års.
Svar av båda: Svårt val men typ Dessie.
FRÅGA 2!!!!

Vad önskar du dig i julklapp?
Svar av A: Det har ju redan varit jul, men i födelsedagspresent önskar jag mig en Ipod touch och en klocka.
Svar av E: Födelsedagspresent då, nytt objektiv till the systemas!
FRÅGA 3!!!

Heeej tjejer!
Måste bara säga att båda ni är så himla fina med suuper bra blogg!
Vem trivs ni mest med i er klass?
Kan ni inte videoblogga lite?
Vem är era bästa vänner förutom varanndra..?
Gillar ni mig?! /Lisa
Pusssspåer! <3

Svar av A: Taack till att börja med. Jag trivs bäst med Therese tror jag
Svar av E: Tack! Hanna! :D
Svar av båda: Jo, självfallet det blir nog n idag.
Svar av A: Asså jag vet inte har en väldigt många nära vänner men vet inte om jag kan kalla dom bästa vänner.
Svar av E: Typ Hanna.
Svar av båda: Jaa Lisa, självfallet!!!!!!
Pusspådejmä!

FRÅGA 3!!!!

har nån av er någon pojkvän?

Svar av båda: Nej inte längre.
FRÅGA 4!!!!

Gillar ni någon just nu, killar i typ er åder?

Svar av A: Nej, men jag tycker liksom att några är snygga och så men jag gillar nog inte nån tror jag.
Svar av E: Önskar att jag gjorde det  men icke.
FRÅGA 5!!!

vad fick ni i julklapp?

Svar av A: Jag fick en Mac Book Pro, två Odd Molly blusar, en modell dag och lite body shop grejer ochh lite mer.
Svar av E: Jag fick en parfym, 2100 kr, en iphone 4s (fast den fick jag redan innan jul, men det var en julklapp!)
FRÅGA 5!!!

känner ni hedda ottenstedet?

Svar av A: Nej, men skulle vilja göra det, hon verkar vara en riktigt shysst tjej.
Svar av E: Känner och känner, vet vem hon är typ. Hon går i skuru.
FRÅGA 6!!!!

gillar ni korvf?

Svar av A: Ehh.... Ja, det gör jag väl.
Svar av E: Nope, skit äckligt!
Det var alla frågor! Kommer en videoblogg senare troligtvis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0