Förlåt mig

Hejhej! Har inte bloggat på hela dagen men det beror på att jag har suttit vid mitt skrivbord exakt hela tiden och pluggat NO! Men för ungefär en halvtimma sedan som somnade min rumpa efter att ha suttit så länge så då kände jag att det var nog. Jag borde egentligen också göra franskaläxan men jag orkar verkligen inte, skolan tar kål på mig alltså haha.
Alexandra bloggar inte för hon e så "trött" :P. Nej säger hon så är det nog så. Hon kommer troligtvis till skolan imorgon vilket är bra och då har hon ingen ursäkt längre, mohaha. Nej men jag har väl varit rätt duktig de senaste dagarna eller? Det känns ändå som det. Nu ska jag fixa mig inför sängen och sedan kolla på ett avsnitt av PLL. Puss
Haha mitt hår är helt ruffsigt efter att jag har dragit konstant i det typ, alltså när jag pluggade.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0