Elina igen

-Jag+Disney=Sant! Jag ska precis sätta på lilla Sjöjungfrun haha.
- Jag lyssnar inte riktigt på vad alla andra lyssnar på... Alltså jag tycker att mycket av det som spelas på radion är bra men inte riktigt det jag skulle lägga in i spellistan på spotify direkt. Här är lite av det jag lyssnar på och ja, jag gillar att somna till Vargsången(den ligger på min "Slepptime" lista:
-Jag har precis börjat få ordning på min studier, eller när jag säger att jag ska plugga så göra jag det.
- Jag börjar bli jäkligt slarvig med mina grejer... jag städer rummet en gång i veckan och den dagen är ALLTID rummet KAOS!
Jag ska klippa av håret efter lovet.
Jag gillar inte att sticka ut med kläder eller smink... smälter helst in i mängden.
-Min lärare vill att jag visar mer känslor, alltså inte glädje för det är det enda jag gör vanligtvis(inte på bloggen dock) utan han vill att om någon gör mig arg så ska jag visa det och ja... det går sådär då jag aldrig blir arg. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0