Ted Gärdestad

Just nu sitter jag och lyssnar på Ted Gärdestad, haha. Hans låtar är bara så fridfulla och harmoniska! Texterna är också väldigt fina.

Imorgon är det fredag igen. Först skola och sedan ska jag och Alexandra hem till mig för att sedan hämta Ricky på hans skola. Sedan vid 7 kommer Gabriel och en av han kompisar som jag inte har en aning om vem det är haha. Simon heter han iaf. Vi ska väl ha en myskväll i uterummet och bara sitta och snacka skit! Vi går ju inte samma skola så det finns säkert väldigt mycket att snacka om. Ska försöka ta lite bilder ifall ni vill?
Nu tänkte jag gå och lägga mig så jag inte får en av mina "sömnbristattacker". Jag blir illamående och får jätteont i huvudet och massa sånt. God Natt :*
Bild på mig, Alexandra och Gabriel för typ 2 år sen?

Kommentarer
Postat av: Foto

Ta bilder!

2013-01-11 @ 09:59:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0