Skriver av mig om vinter

Jag hatar snö... Seriöst när man går glider man typ tillbaka ett helt steg, så man måste ta extremt stora kliv typ. Sen kommer alla bussar försent pga snön. Sen när det snöar förstörs sminket, håret osv allt man jobbat på hemma försvinner! Sedan är det jätte kallt, jo visst det kan vara mysigt att sitta inne med varm choklad och en jätte mysig pojkvän, men om man inte har det då? Men sen när man kommer ut i tjockjacka, halsduk och vantar så fryser man, så man måste typ ha på sig långkalsonger, byxor, överdrag, underställströja, tröja, flece, jacka, halsduk, fingervantar, tjockvantar, nässkydd, pannband, mössa, strumpor, sockor och jätte tjocka skor! Allt detta för att typ gå 10 meter!
Jag tror jag har fått fram vad jag menar nu! Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0