I ett annat liv...

... Skulle jag vilja vara en häst. För det värkar så härligt att bara springa och när vinden blåser i manen och ja allt. Jätte mysigt!
Skulle gärna velat vara en häst idag så jag hade sluppit spanskan... Vi fick läxa första dagen i skolan och vi jobbade bara med verb, hur kul?!
Efter skolan hade jag och Hanna konfa-möte, det var faktiskt ovanligt kul, kan bero på Mickis.
Men nu är jag extremt trött och det enda jag vill är att lägga mig i sängen och kolla på en film och dricka chai-latte, så jag tror jag gör det nu, men tyvärr har jag ingen chai-latte hemma! Buhu
Vill ha nu!

Kommentarer
Postat av: isabella Isaksson

Fin blogg!
allt bra? <3

2013-01-09 @ 23:23:38
URL: http://onename.Blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0