NO-plugg

Hejhej! Efter träningen imorse så åkte jag till ALexandra där hon(som ni redan vet) hade släktfest. Där ingick jag dårå haha ;)
Jag gick dock hem vid 4 för att plugga! Najjjsssss har no prov på tisdag och jag har nog aldrig haft så mycket ångest som jag har just nu! Stresssss
Imorgon ska jag först till skolan och sedan ska jag och Hanna hem till nån av oss och plugga till noprovet tillsammans. Kan vara bra ifall jag har glömt att plugga på en del t.ex. Vi ska nog också planera lite också, ett litet projekt jag inte kommer berätta om haha. Nu känner jag mig som Kissie som ständigt skriver saker som hon inte kan dela med sig av men ändå måste säga att hon gör något som hon inte får berätta om! Otroligt irriterande men det ger väl lite mer status och det är ju hennes jobb liksom. Jag gillar Kissie ifall ni undrar. Jag blir inte provocerad av det hon skriver utan tycker mycket av det är roande och en del (eller rätt mycket) håller jag med om. Just in case ni undrade likzoooom. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0