Ledsen

Men för mig, liksom många andra, så går plugget före bloggen. Och tråkigt nog så överrumplas man av läxor just nu. Så fort det lugnar ner sig så kommer jag att blogga, promise. Och jag lovar, jag bloggar så fort jag får en stund över. Bortsett från en stund och det är den timma(om jag har tur) jag är ensam hemma efter skolan. Den timman bloggar jag ytterst sällan på även om det är den ultimata tiden att göra det... Jag behöver den stunden för mig själv för att varva ner, äta mellis, titta lite TV, ta en tupplur osv. För att sedan dra iväg till träningen och sedan plugga resten av kvällen. NOprovet har tagit väldigt mycket av min tid och så fort hela Biologi avsnittet är över så tror jag att skolan kommer bli något lugnare... vi får se. Detta blev en himla lång onödig text men jag bloggar, och det vill ni. Puss hej
Har inte heller hunnit ta någon ny bild på länge....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0