Klar vaken

Vaknade runt fem idag och kom på att jag kan sova en hel timme till. Bästa känslan jag vet! Sen när jag vaknade igen av väckarklockan så var jag väldigt pigg, tror det är första gången i hela mitt liv? Sen åt jag faktiskt en bra frukost idag, brukar alltid äta jätte dåligt... Men jag följer min och Elinas pakt. Den är så att vi ska äta nyttigt i veckorna, alltså inget slarv med maten(inte hoppa över någon måltid), sen inget godis och sånt på vardagar. Vi får bara äta onyttigt på fredagar och lördagar. Jag vet det låter som vanligt, men ibland när man kommer hem från skolan vill man ju bara ha nåt gott men nu måste vi avstå från allt sånt! Hejdå nu ska jag fixa lite innan skolan!
Så ser jag ut idag!

Kommentarer
Postat av: Fanny

Hej, var gärna med och tävla om att bli dagens blogg på min blogg :)
Kramis! <3

2013-01-09 @ 18:49:04
URL: http://fannystahl.blogg.se
Postat av: Fanny

Tack för din anmälan, jag kommenterar här när vinnarna koras :)

Sv; Tack dsm :)

2013-01-09 @ 18:54:23
URL: http://fannystahl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0