En sen sådan

Gjorde du något 2012 som du aldrig gjort förut?
Fick betyg typ. Jag vågade ta för mig också... 

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Näh 

Dog någon som stod dig nära?
Våran gamla granne dog för någon vecka sedan :(.

Vilka länder besökte du?
Korsika(eller Frankrike.), Mallis (Spanien)

Är det något du saknar år 2012 som du vill ha år 2013?
Kärlek, självförtroende och högsta betyg. 

Vilket datum från år 2012 kommer du alltid att minnas?
Inget speciellt faktiskt. Men jag kommer alltid minnas Mallis veckan t.ex. 

Vad var din största framgång 2012?
Jag har blivit starkare och öppnare som person, long way to go men jag blir bättre. 

Största misstaget?
Bråkat med mina föräldrar sjukt mycket alltså :(

Gjorde någonting dig riktigt glad?
Laget, vänner och sånt. Varit ett ganska händelserikt men samtidigt ganska händelselöst år, svårt att förklara. 

Vilka låtar kommer alltid att påminna dig om 2012?
Call me maybe och Boyfriend haha. 

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Jag har nog varit mer depp. Inte ledsen men lite deppigare har det varit alltså.

Vad önskar du att du gjort mer?
Hittat på mer saker, inte lägga all min tid på fotboll och träning utan lagt liiite mer av den på vänner. 

Vad önskar du att du gjort mindre?
Sovigt typ haha. Nej men slappat. Jag ångrar också många bråk med the päron.

Blev du kär i år?
Nope

Favoritprogram på TV?
Grey's Anathomy och One tree Hill


Bästa boken du läste i år?

Hunger Games, andra boken. Cirkeln och Paradiset av Liza Marklund.

Största musikaliska upptäckten?
Inga speciella låtar men de artisterna/banden jag började lyssa på iår är Susanne Sundfor, TOTO och Def Leppard. 

Något du önskade dig och inte fick?
Vinna SM i somras men vi kom tvåa. Kärlek låg ganska högt upp på önskelistan också. Fck att man har så svårt att bli kär.

Vad gjorde du på din födelsedag 2012?
Va först i skolan och sen åkte jag, Alexandra, Hanna, Julia och Victoria till en Thai restaurang i stan och åt middag!

Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
En pojkvän(värst vad jag tjatar) och bättre sälvförtroende.

Vad fick dig att må bra?
Alexandra först och främst. Många andra också såklart med främst henne. Fotbollen kommer nog alltid lysa upp mina dagar oavsett hur mycket jag hatar det ibland. 

Vilken kändis var du mest sugen på?
Johnny Depp in my heeeeaaaaarttttt.

Träffade du nya människorna?
Arååå

Mest stolt över?
Att jag lykades stanna kvar i laget även om jag många gånger tänkte sluta. Också att jag vågade öppna mig mer. 

Högsta önskan just nu?
ETT SUPERDUPERMEGA BRA 2013!!!

 


Kommentarer
Postat av: Kaffehörnan

Jag längtar efter sommar på bilden

2013-01-08 @ 15:17:30
URL: http://www.kaffehornan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0