Snart så...

Videoblogg från förra året då vi var i Kläppen. Ni stammisar kanske kommer ihåg denna? Vi ville åka till ett "nytt ställe" minns jag och det blev Kläppen. ÅK ALDRIG DIT haha. Nej men när man är van med t.ex. Duved som har en rätt stor by och som faktiskt är en liten stad så blev Kläppen en riktig besvikelse. Få och tråkiga backar osv... 
 
Imorgon åker vi! Åhh ska bli så skönt att komma bort. Är det någon annan som ska till "Åre-området"? Skulle ju vara kul o ses!

Vi kommer dock inte till själva stugan imorgon, utan vi (jag, mamma, ricky och alexandra) ska först ta en sväng till Mora där mormor & morfar är för att gå runt lite där ha det allmänt mysigt. Jag älskar Mora, fast det tror jag att alla som varit där gör? Jag troooor att damvasan är imorrn också och har vi tur kanske vi ser målgången? Vi sover iaf i m&m's trånga husbil lödag-söndag och på söndagen åker vi vidare till Duved! 

I och med detta så lär det bli lite snålt med inlägg den kommande veckan, förståligt kanske? Men jag tycker att vi ska som mål att skriva iaf ETT inlägg om dagen och det ska vara välgjort! Vi ska också försöka ta så mycket bilder som möjligt, lär ju inte bli svårt att missa Alexandras årliga vurpor. 
 
När jag säger "komma bort från allt" som jag skrev där uppe så menar jag inte allt, även fast jag vill mena det. Vi har självklart ganska mycket plugg att ta i tu med där uppe och jag kommer antagligen spendera mycket tid med  min NO-redovisning och mitt svenskatal. Aja det blir säkert bra iaf!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0