Födelsedagskalas

Hejhej! Igår kväll kom hela slkten från etuna hit+några vänner till familjen för att fira Ricky som fyller år på onsdag. Det var egentligen tänkt att jag skulle hem till Alexandra vid nio men jag fick sedan reda på att om jag skulle sova hos henne(där hennes lillkusin är, de är barnvakt) så skulle vi behöva gå upp vid 7 och då ångrade jag mig! Haha stackars Alex...
Idag ska jag först på träning sedan ska jag plugga resten av dagen. Har massa SO och svenska plugg att ta itu med. Så ja, det var allt för mig, hejdå!
Bjuder verkligen på dessa bilder!!!! Alexandra kommer antagligen döda mig men alltså man måste bjuda lite på sig ibland. Första bilden är på när tjejerna i klassen skulle visa oss en dans till On Direction's "Live while we're young" och resten är på oss när de skulle lära oss den. Haha det var en rätt rolig kväll och nu kan vi dansen också! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0