Tog fel på tiden

Så jag stod påklädd och väntade på Victoria vid tjugo i 8... klockan blev 42, 43... jag fick panik! Var fan e Victoria?!?!?!?... ringer henne... och hon berättar att vi tar en senare buss på torsdagar! Juppjupp så här sitter jag och slöar nu. 
Jag ska ta en bra outfit bild när jag kommer hem för jag slutar tidigt idag så då är det förhoppningsvis ljust ute fortfarande... okej det blir aldrig ljust på dagarna numera men ah. I alla fall när snön började falla igår så var jag ändå rätt lugn liksom,det skulle ju ändå smälta bort det var ju fortfarande plusgrader ute. MEN NU när jag vaknar så ligger det ju kvar!! :'(( Ush hatar vinter hatar snö. Nej inte hatar, jag måste sluta säga att jag hatar saker!!! Även fast jag gör det så ska jag sluta säga det, man hatar Hitler och Stalin och sånadär inte Träslöjd... fast det gör jag. Flummigt inlägg typ hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0