Farsdag

Hej alla! Ni som läser detta kan väl snälla  typ rekomendera den till era vänner så blir det lite roligare att blogga, tack! 
Idag så vaknade jag halv 11 ungefär... även fast jag gick o la mig vid 12 så det var lite konstigt. Iallafall så hade Ricky redan gett sin present till pappa och jag, som inte ens hade slagit in min present, låg och sov. Hehe men jag gav den iaf och han verkade ganska glad tror jag. 
Det är ett iphoneskal för iphone 5. Det är inte så värst snyggt men eftersom pappa jobbar som båtmekaniker så behöver han ett väldigt tåligt skal och ja, det här är ett tåligt skal. 

Jag sover väldigt lite på veckorna nu för tiden för det känns som att jag inte har tid. Plugg och träningar och allt sånt. Så det är väl därför jag sover så sjukt länge nu på helgerna... måste bli ändring på mina sovtimmar i veckorna nu för jag har riktiga problem med att gå upp på mornarna. 
Inte så konstigt att jag har svårt att gå upp på mornarna, kolla min awesome säng!! pusssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0